In the summer of 2019, 85 students aged 15 to 17 attended the first UdeM Summer Immersion Program. This two-week immersive experience plunges students into the university environment with themed workshops, language courses, visits from local businesses, cultural outings and sports activities. The first year was such a success that the adventure will continue in the summer of 2020 with not one, but two sessions. Here are three reasons to register your child.

Nelly Salen

Nelly est étudiante au baccalauréat de communication. Malgré son emploi du temps bien rempli, elle fait une place de choix à sa passion : la création. La tête pleine de rêves et d’idées, elle voit Montréal comme une ville où elle peut épanouir son âme d’artiste.

Pro de mojitos
Photographie