Urban planning | Master
Source: School of Urban Planning and Landscape Architecture

Did you know that if you have studied in a bachelor's program in another discipline, and even at another university, you could earn a Master's in Urban Planning at UdeM? This is an exciting multidisciplinary field, at the heart of current societal changes. See for yourself in this article with perspectives from Jean-Philippe Meloche, Maude M. Léonard and Simon Chouinard-Laliberté.

À propos de l'auteur(e)
Nelly Salen

Nelly est étudiante au baccalauréat de communication. Malgré son emploi du temps bien rempli, elle fait une place de choix à sa passion : la création. La tête pleine de rêves et d’idées, elle voit Montréal comme une ville où elle peut épanouir son âme d’artiste.

Amoureuse du café
Photographie